tel. (8~389) 52577
direktore@zelmenelis.utena.lm.lt

 kupolytes veliava

 

Erasmus+ LELETO leidinys

lt leleto  en leleto

NUORODOS

vsb

sveikatiada 

usc

 

ikimokyklinis

 

uvb

 

tapk

 

smm

 

 vgc

 

 urs

 

ssjrs

 

ppt

 

litnet

 

kn

---------------------------------------

Biudžetinė įstaiga,
kodas 191867051
Sėlių g. 22, 28202 Utena,
tel. (8~389) 52577,
mob. +370 614 85544
el. paštas: direktore@zelmenelis.utena.lm.lt
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre

---------------------------------------

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

 

Utenos vaikų lopšelio – darželio „Želmenėlis" mokytojų sąrašas (abėcėlės tvarka) 2016 – 2017 mokslo metai >>>

 

01renata Renata Banevičienė – mokytoja. Jei kas man pasakydavo, kad „Tu galėtum dirbti su vaikais“ – viduje tą norą ir svają uždarydavau. Ir niekada nebūčiau pagalvojusi, kad manęs laukia tiek daug kūrybinių veiklų darželyje. O dabar kasdien vis daugiau mane žavi baltais dantukais pasipuošusios šypsenos ir tiesiamos rankytės apkabinimui. Kartu su pačiais mažiausiais ieškau vidinio džiaugsmo ir mokausi. Ir gaunu nė kiek ne mažiau, nei duodu. Su jais galiu būti savimi – ,,ropli“, šokli, energinga. Juk taip smagu dovanojanti jiems meilę, rūpestį bei švelnumą!
26ritaj1

Rita Jansevičienė – mokytoja. Manau, kad vaikus turime skatinti ne už rezultatą, o už pastangas, ryžtą ir asmeninių savybių ugdymąsi siekiant tikslo. Kiekvienas vaikas turi turėti galimybę būti savimi, išbandyti save, džiaugtis savo pasiekimais bei nenustoti tobulėti. Stengiuosi būti draugu, kad galėčiau geriau suprasti ką galvoja vaikai, juos sudominti veiklų metu.


Būkime savimi ir mokykimės vieni iš kitų!

25jurga Jurga Laurinavičienė, mokytoja. Vaikai – tarsi mažos planetos, kurias tyrinėti ir atrasti yra skirta mokytojui. Kartais tie atradimai džiugina, kartais stebina ir būna netikėti, bet visada labai stipriai įpareigoja atskleisti ir parodyti pasauliui tai, kas toje planetoje gražiausia ir geriausia.
02daivaklk1 Daiva Kulikauskienė, mokytoja metodininkė. Auklėtojo darbas prilygsta sodininko, kuris prižiūri įvairius augalus, darbui. Vienas augalas mėgsta spindinčią saulės šviesą, kitas – pavėsį, vienam patinka upokšnio krantas, kitam – kalno viršūnė... Vienas geriausiai veši ten, kur smėliukas, o kitam reikia molio. Kiekvienam reikia tinkamos priežiūros, antraip jis tobulės nepakankamai.
Elena Kiškienė Elena Kiškienė, meninio ugdymo mokytoja, ekspertė. Džiaugiuosi, kad dirbu darželyje su mažaisiais nenuoramomis. Jaudina jų  nuoširdus noras dainuoti, muzikuoti, žaisti, šokti. Kartu mes ieškome, kuriame, tyrinėjame, klausomės ir atrandame! Smagu, kai vaikai patys siūlo kūrinėlius, kuriuos nori atlikti dar ir dar kartą. Siekiu, kad muzika ne tik formuotų vaiko estetinį skonį, lavintų meninius gabumus, bet ir skatintų teigiamus jausmus, mintis, nuteiktų geriems darbams. Daug metų vadovauju darželio folkloro ansambliui „Kupolytė“ ir matau, kaip liaudies muzika ugdo vaiko savimonę, padeda skleisti gėrį ir grožį.
24edita Edita Petruokienė, vyresnioji mokytoja. Man mažieji vaikai lyg gėlės, iš pradžių nedrąsūs ir maži pumpurėliai, vėliau išsiskleidžiantys į nuostabius įvairiausius žiedus.
04zenia1 Zenona Bareišienė, vyresnioji mokytoja. Dirbdama su vaikais vadovaujuosi posakiu  „Vaikai – suaugusiųjų veidrodis“. Visi turime pasistengti, kad tas veidrodis atspindėtų tik gerus dalykus.
 07regina2 Regina Girčienė, vyresnioji mokytoja. Tikiu, kad kiekviename vaike - nauji žvaigždynai, nauja žolė, naujas miestas ir nauja gerumo jūra... Būdama kartu su vaikais ir siekiu tai atskleisti.
Genė Čipkuvienė Genutė Čipkuvienė, vyresnioji mokytoja. Ir vėl kasmet po lašelį meilės, po lašą vilties. Kaip kasmet po mažytę liepsnelę, po mylinčios širdies dalelę dalinu mažiems žmogučiams.
10valdas1 Valdas Laurinavičius, vyresnysis meninio ugdymo mokytojas. Vaikams užtenka tik išgirsti muziką ir jie greitai pagauna ritmą, pradeda judėti, bei džiūgauti. Skiriu dėmesį pažintiniams įgūdžiams, erdvės, laiko suvokimui, sensomotorikai. Skatinu vaikų saviraišką muzikinėmis priemonėmis, žaidimais, dainelėmis, grojimo kartu būgnais ir kitais įvairiais smulkiais instrumentais. Patinka taikyti teatrines improvizacijas supažindinant vaikus su nauju ritmu, instrumentu ar dainele.
11janina1 Janina Mizarienė, mokytoja metodininkė. Patikimas būdas puikiai išauklėti vaikus – tai padaryti juos laimingus.
Rita Araminienė Rita Araminienė, logopedė metodininkė. Esu logopedė, todėl daugiausia dėmesio skiriu vaikų kalbos ugdymui. Vaiko vystymasis neatsiejamas nuo žaidimų, o mokymasis per žaidimus, padeda vaikams atsipalaiduoti, noriai bendrauti ir pasitikėti savimi – to vaikučiams, apsilankiusiems mano kabinete, labiausiai reikia. Todėl logopedines pratybas nuolat stengiuosi paversti įdomiu žaidimu, kuris padėtų vaikui nugalėti įtampą, nerimą, ilgiau išlaikytų dėmesį ties užduotimi.

Pats nuostabiausias jausmas – matyti, kaip vaikai, kurie praveria mano kabineto duris, nors ir mažais žingsneliais, kasdien „auga“ – išmoksta taisyklingai pasakyti sakinį ar staiga taisyklingai ištaria vieną ar kitą garsą. Tai skatina toliau tobulėti ir atiduoti save mažiesiems draugams.
Gita Juškėnienė Gita Juškėnienė, mokytoja metodininkė. Norėčiau, kad vaikai išmoktų skaityti padūkėlio vėjo rašytą laišką, išgirstų švelnų medžių lapų šlamėjimą ir augtų apgaubti stebuklų skraiste.
Rasa Jasevičienė Rasa Jasevičienė, mokytoja. Pirmiausia vertinu vaiko savitumą ir unikalumą. Man įdomus kiekvienas vaikas. Mėgstu su jais kalbėtis „nevaikiškais“ klausimais apie viso ko prasmę. Man patinka jų atsakymai ir užduodami klausimai. Vienas dalykas, kurį turime susigrąžinti iš praeities yra vaiko išmintis. Myliu muziką, šokį, judesį, dainą. Naudoju juos savo darbe. Man patinka kūrybiškai žaisti su vaikais, jais žavėtis bei lavinti mažylių vaizduotę. Markas Tvenas tvirtino: „Jokiam vaikui negalima leisti augti nelavinant vaizduotės. Ji praturtina gyvenimą ir padaro dalykus gražius ir įspūdingus“.
15daivakzk1

Daiva Kažukauskienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja, metodininkė. Kiekvieną vaiką priimu tokį, koks jis yra. Skatinu jų įgimtą smalsumą pažinti aplinką, būti veikliais, kūrybiškais, dalyvauti įvairiuose konkursuose. Mėgstu keliauti, todėl vaikams organizuoju įvairias išvykas. Ugdau vaikų pasitikėjimą savimi, būti atkakliais, reikšti  jausmus. Mokau prisiimti atsakomybę už savo veiksmus. Siekiu tinkamai parengti mokyklai.

16ritakr1 Rita Kraujelienė, mokytoja metodininkė. Manau, kad man labiausiai sekasi susidraugauti su pačiais mažiausiais. Ugdau vaikus kol jiems sukanka trys metai. Šis vaikų amžius reikalauja daug dėmesio, globos, švelnumo, o svarbiausia – kantrybės. Kantrybės linkiu ir tėveliams, kuomet jie atveda savo mažylius į lopšelį. Dirbant, bendraujant, mokant šio amžiaus vaikus, pagrindinė taisyklė – žaiskime kartu. Rodykime tinkamą pavyzdį, sukurkime tinkamą aplinką, kad augantys vaikai kauptų deramą patirtį savo būsimam gyvenimui.
 17aldona2 Aldona Trinkūnienė, vyresnioji mokytoja. Stengiuosi, kad kiekviena diena, praleista darželyje, būtų naudinga  ir prasminga mažajam žmogučiui.
 19ritasr2 Rita Sriubienė, mokytoja metodininkė. Stengiuosi, kad grupėje vaikams būtų saugu, gera, įdomu. Skatinu juos būti smalsiais, draugiškais, paslaugiais. Vaikai ugdosi žaisdami, stebėdami, klausydami, kurdami, judėdami. Pasaulio stebėjimas ir įsivaizdavimas vaiko akimis, tai lyg raktas, padedantis suprasti jo elgesį.
20genute1 Genė Laurinavičienė, mokytoja metodininkė. Dirbdama su vaikas stengiuosi, kad grupėje visada būtų smagu, jauku, saugu. Sukuriu tokias sąlygas, kad vaikai galėtų atrasti sau įdomų užsiėmimą. Sudarau teigiamą emocinę aplinką grupėje, mokau vaikus mandagiai bendrauti bei palaikyti gražius tarpusavio santykius.
21violeta1 Violeta Žilėnienė, vyresnioji mokytoja. Ugdydama vaikus įsiklausau į tėvų norus ir pasiūlymus. Prisitaikau kas kartą prie naujos aplinkos. Pažįstu, myliu visus darželio vaikus ir būnu laiminga, kai pavyksta nuraminti verkiantį, prakalbinti užsisklendusį, naudinga linkme pakreipti įsišėlusį.
23vaida1 Vaida Juškienė, vyresnioji mokytoja. Smagu būti kartu su vaiku ir padėti jam žaidžiant atrasti, pažinti, suprasti pasaulį, save bei draugus. O pačiai mokytis iš jų nuoširdumo, mokėjimo džiaugtis tais atrastais, paprastais.

Nuotraukos pagal grupes

ankstyvI jaun AI jaun BI jaun CII jaun AII jaun Bvid Avid Bvyr Avyr BPriesm APriesm B